Revolusjon innen utvikling av løsninger

Alle våre kunder har en eller annen form for flyt i sin virksomhet. Flyt og arbeidsmetode forandres raskt av interne eller eksterne faktorer, og forretningssystemene holder sjelden tritt med behovet for forandringer. Med EasyLogic løfter vi flyten ut fra forretningssystemet, skreddersyr den og integrerer den tilbake mot forretningssystemet eller lar den ligge igjen utenfor. Om du ønsker å legge til eller forandre den eksisterende Easy Logic-flyten, kan dette gjøres raskt og effektivt.

EasyLogic er en plattform med en tilhørende mobilapplikasjon som er uavhengig av operativsystem eller maskinvare.

EasyLogic passer for alle typer selskap. Hvor omfattende din løsning skal være, er opp til deg. Skal den integreres eller fungere utenfor ditt forretningssystem? Vi tilbyr også forslag til ferdige maskinvarepakker.

Kontakt

    John-Eirik Falch

    941 48 343
    john.falch@datema.no

    JEG ØNSKER Å BLI KONTAKTET

Hvordan foregår det?

En virksomhet er unik, og derfor krever den en unik løsning. For å kunne sette opp en optimal løsning trenger vi detaljert innsikt i hvordan dette bør håndteres. Vår erfaring viser at de personer som til daglig jobber med virksomheten vi skal støtte, bør være involvert fra begynnelsen av for å oppnå best mulig resultat. Derfor har vi en arbeidsprosedyre som er inndelt i tre enkle trinn:

  1. Kartlegging av behov/behovsanalyse

Vi kartlegger hvordan virksomheten deres fungerer og hvordan dere foretrekker å jobbe. Deretter utarbeider vi, i samråd med dere, et forslag til hva dere trenger. Om behovsanalysen gjennomføres i form av workshop, kan vi ofte lage en kjørbar demo som kan vises på stedet. Alt blir satt sammen til en funksjonsbeskrivelse som utgjør grunnlaget for et tilbud.

  1. Konfigurasjon og test

Vi konfigurerer plattformen og presenterer en POC der vi gjennomgår funksjon for funksjon og utfører nødvendige endringer. Når dere har bestemt dere for en løsning, setter vi alt sammen, løser integrasjonene sammen og testkjører alle funksjoner i deres miljø.

  1. Go live

Dette er siste trinn. Når løsningen er godkjent, implementerer vi det hos dere og sørger for at dere omgående kan begynne å jobbe i systemet.
Tidsskjema
Trinnene ovenfor gjennomfører vi vanligvis innen en måned.